úterý 10. května 2016

Květované kalhoty z rifloviny

První byla červená bundička. Omámila mne na první pohled a i když jsem do té doby nenosila podobnou barvu, musela jsem si ji koupit :-) Ale co k ní? Postupně do mého šatníku začaly přibývat kousky, které barevně ladily s onou bundičkou. Takže mimo jiné vznikl svetřík, který jsem představila v minulém článku a přibyly i kalhoty.
To, že jsem nutně potřebovala i boty a kabelku, je samozřejmé!





Látka je elastická riflovina, ze které se úžasně šilo. Střih je z Burdy z r. 2003. Je vidět, že jejich střihy jsou naprosto nadčasové.

A bonus je ten, že zbylo ještě na sukýnku pro dceru :-)



2 komentáře:

E... řekl(a)...

Super! Super! Super!!! Jen malá rada při focení. Ten, kdo fotí, by měl mít objektiv kolmo na střed těla.

beautyporadca řekl(a)...

Skvelá farebná kombinácia :)