středa 22. června 2016

Reflexní neonová sada

Získala jsem větší množství  šusťáku, který se používá na reflexní vesty pro hasiče. A to se musí využít!
Toto je výsledek...zatím :-)


Ze šusťáku se šije celkem dobře, jen se musí vychytat síla jehly, protože má tendenci zadrhávat a tím pádem vynechávat steh. Mě se nakonec osvědčila jehla stretch. Látka se netřepí ani neklouže.
Začala jsem obyčejnou taštičkou na drobnosti.

Povzbuzena úspěchem, vznikla větší cestovní taštička na kosmetiku. Tady jsem použila dvojitou látku pro větší pevnost.

Pak přišla na řadu sportovní taška pro dceru. Opět jsem použila dvojitou látku a dovnitř přidala vatelín, aby měla taška pevnější tvar. Střih jsem si vyrobila podle koupené tašky starší dcery. Nejsem spokojená se zipem. Jezdce jsem chtěla opačně. Tak, aby zapnuté byly uprostřed :-) No nic...detail.


No a k tašce nemohly chybět další náležitosti a to obal na švihadlo, obruč a taštička na česací potřeby. Ta je opět vyztužená vatelínem a pro větší estetiku i prošitá.
Až bude dcera cvičit s kuželi, dostanou obal i ty :-)


No a nemohl chybět v současné době tolik oblíbený pytel na záda. Opět z dvojité látky a bude se skvěle hodit na plavání, které dceru čeká ve druhé třídě. Teď mě tak napadá, bude potřebovat pytlík na plavky :-D


No a na závěr obal na tablet. Šusták jako futro a zbytek koženka. UŽ NIKDY VÍCE !!!
Z koženky se šije naprosto příšerně. Neklouže po stroji, shrnuje se, musela jsem stehy podkládat papírem, místo špendlení lepit papírovou páskou... no hrůza. Ale výsledek celkem ujde. Nejvíc nadšená jsem z kapes na příslušenství k tabletu, které konečně nemusím pokaždé hledat, když je potřebuji :-)






1 komentář:

safety vest řekl(a)...

It looks great to make these products with reflective material