čtvrtek 18. května 2017

Prémiový funkční úplet

Když se v UNUO objevil tento nový materiál, nemohla jsem se dočkat, až jej vyzkouším.
Popravdě, neměla jsem zatím lepší materiál v ruce. Je příjemný, poddajný, splývavý, velice elastický a výborně se s ním pracuje. Vůbec se netřepí, kam jej položíte, tam zůstane :-)
Kvůli veliké elasticitě bych doporučovala šít spíše overlockem a určitě použít jehly stretch.
Koupila jsem na zkoušku pouze 40 cm látky barvy šedý melír a melír ostružina. Ušila jsem dceři do gymnastiky krátké kraťásky a tričko

Pěkně se na látku chytá i nažehlovačka, jen pozor, nepřežeňte to s teplotou. Doporučuji zkusit na odstřižku.
Lem jsem začistila overlockem (i když to není nutné) a prošila  tříkrokým cikcakem

Pás jsem udělala o pár centimetrů užší obvod, aby na tělo pěkně přiléhal.

V rozkroku je vložený klín, aby nikde nic netáhlo

Výstřih i průramky jsou prošity elastickým stehem








Žádné komentáře: