středa 14. února 2018

Čepice na lyžařskou helmu

Když byla dcera menší, neřešila vzhled. Ve věku devíti let už je to jiné :-). Mami, já s lebkou na přilbě jezdit nebudu!







































Dala jsem jí za pravdu a zhotovila na helmu čepici.








































...a velká spokojenost...
zhotovení bylo jednoduché. Přilbu jsem měla po ruce a přikládala a přikládala. Díky jednoduchému vzorečku háčkování dlouhými sloupky byla tvorba velice jednoduchá. Když jsem dosáhla požadované délky, čepici jsem ukončila a na okraj našila entlem gumičku, čímž se čepice na helmě krásně natvarovala

































Ještě bylo potřeba vyřešit upevnění pro lyžařské brýle. Opět díky dlouhým sloupkům, které dělají velké díry nebylo problém tam, kde bylo potřeba, prostrčit upínač a pak podle potřeby další vhodný otvor obšít do kruhu


Myslím, že bude na svahu nepřehlédnutelná :-)

1 komentář:

E... řekl(a)...

... a jedinečná. Povedené dílo!