neděle 4. února 2018

Copánková svetrovina potřetí + designový úplet

Ze dvou metrů šíře 135 cm vyšlo na šaty, čepici a ještě sukni :-) Tentokráte byla tou šťastnou dcera, která je "sukýnková " :-)






































Při šití jsem už vycházela ze zkušeností s elasticitou materiálu, takže jsem stříhala bez přídavků, ale stejně jsem potom musela na postavě zúžovat.

K sukni se výborně hodí i tričko, které má úžasné puntíky ve tvaru schoulených koček. Kočky jsou láska celé naší rodiny, takže když jsem látku objevila v nabídce Unuo, byla hned v košíku. Byl to dárek pod stromeček a zbylo na tričko i pro mladší dceru, takže radost byla dvojnásobná :-)






































Materiál je velmi příjemný a elastický, jen se trošičku vytahují lokty. Ale parádu trička tedy udělají !








































No a aby těch koček nebylo málo, schválně, kolik koček spočítáte na této fotografii?






































Kabelka je také moje výroba, jako dárek ke dvacátým narozeninám :-)

Žádné komentáře: